Купівля нового мотоцикла іноді досить накладна витрата, а ось купити б.у. техніку можна абсолютно на будь-який смак. Якщо ви тільки закінчили навчання в мотошколе і вибираєте мотоцикл, то ми в RIDE NOW звичайно може вам допомогти і з вибором, і з доставкою. Коли варто вибирати б / у мотоцикл:

  1. Бюджет недостатній для покупки нового мотоцикла того рівня, який ви собі визначили. Наприклад, вартість, міського нейкід Yamaha MT09 2021 салоні 10500 євро, а на вторинному ринку моделі 15-16 років стоячи той 7000 доларів. Разом різниця в 40% досить вагома.
  2. Ви не хочете купувати більш доступні Китай або Корейців.
  3. Вам не потрібен новий мотоцикл)
    Є так само можливість пригнати мотоцикл з Європи, де їх вибір набагато більше.
    Отже, покупку радимо розділити на такі етапи як:
  4. Підготовка.
  5. Вибір.
  6. Огляд мотоцикла.
  7. Оформлення.
    підготовка:
  8. Визначте модель, яка вам потрібно. Вже на стадії навчання з мотоінструктором можна про це поспілкуватися. Скажу відразу ваші уподобання можуть кардинально змінюватися – це нормально. Хотіли одне, вибрали інше, купили третє.
  9. Почитайте форуми, сайти та інші ресурси, присвячені тій моделі, яку Ви вирішили придбати. У будь-якому випадку хтось стикався з якимись проблемами і косяками цієї моделі. Подивіться огляди і особливо зверніть увагу на іноземні сайти, тому що найчастіше інформації там в десятки разів більше.
    вибір:
  10. Подивіться скільки коштують такі моделі на всіх ресурсах і майданчиках в залежності від років і стану. Ціна так само залежить від того чи був він куплений в нашій країні або привезений, наявністю тюнінгу, ітп.
  11. Виберіть відповідні варіанти і детально оглянете фото на наявність змін стічних деталей і питань по зовнішньому вигляду. Зверніть увагу на якість фото.
  12. Підготуйте список питань продавцеві перед дзвінком.
  13. Уточніть історію покупки, обслуговування, падінь, заміни будь-яких деталей, причин продажу.
  14. Якщо зважилися йти на огляд, візьміть одного, а так само, як мінімум ліхтарик, інфрачервоний градусник, викрутку, ганчірку, толщиномер.
    Огляд мотоцикла:
  15. Насамперед перевірте документи на мотоцикл відповідність вин, номера рами, держ номера, власника.
  16. Стан гуми, рік, протектор.
  17. Подивіться на геометрію, сторони повинні бути симетричні, нічого не повинно бовтатися, деталі повинні бути на місці.
  18. Зверніть увагу вихлопну трубу. Якщо вона погнута або викривлена, це говорить про можливі дтп.
  19. Колесо не повинно «восмеріть» і «бовтатися» при обертанні.
  20. Перевірте фари на цілісність і працездатність, корпус на наявність тріщин і подряпин, звуковий сигнал і поворотники.
  21. Ніяких стирчать назовні проводів, синьою ізоляційної стрічки і ручних хомутів – вся проводка повинна бути скріплена акуратно всередині мотоцикла.
  22. Обов’язково перевірте паливний бак на наявність іржі і вм’ятин, як зовні, так і всередині.
  23. Навколо герметичних стиків на моторі не повинно бути підтікання і слідів масла і бензину, так само їх не повинно бути ні під мотоциклом, ні на задній підвісці. Навіть якщо візуально все в порядку, але ви відчуваєте запах масла або бензину або масла – значить, десь все ж є текти. Спробуйте її знайти. Болти так само повинні бути злизаний.
  24. Перевірте рівень антифризу, гальмівної рідини, моторного масла.
  25. Перевірте ланцюг і зірки.
  26. Перевірте клеми акумулятора – вони повинні бути чистими, без окислення і нальоту.
  27. Важіль перемикання передач повинен при першому натисканні вільно піддаватися, а далі ви відчуєте перемикання передачі.
  28. Проведіть пальцем по пір’ю вилки, на ній не повинно бути масла
  29. Сядьте на мотоцикл, затисніть переднє гальмо і розгойдують рухами вперед-назад навантажите передні амортизатори.
  30. Перевірте знос колодок і гальмівних дисків
  31. Тильною стороною долоні доторкніться до двигуна – він повинен бути холодний. Гарячий мотор може приховати безліч внутрішніх проблем. Потім візьміться за вихлопну трубу і «потрусити» байк. Все повинно бути надійно закріплене, ніяких «тріску» і шумів бути не повинно
  32. Заведіть двигун. Старт повинен бути швидким, обороти не плавати, сторонні стуки відсутні. Перевірте рівномірний нагрів всіх труб колектора.
    оформлення:
    Намагайтеся купувати техніку з повним переоформленням. Так у вас буде впевненість, що все пройде чисто і ви станете власником мотоцикла за всіма канонами закону.
    Вибираєш мотоцикл? Звертайся в мотошколу RIDE NOW і ми допоможемо з вибором і оглядом.

Category