Усім привіт, якщо ви ще не читали наш недавній пост про те як навчитися їздити на мотоциклі без мотошколи, то ознайомтеся, вам буде корисно. Сьогодні ж мова піде про вибір мотошколи в Києві. У Києві понад 25 мотошкола ну принаймні вони так себе називають, є звичайно ж приватні інструктора, які самостійно проводить заняття і називаються фотошколи, але суті це змінює. Є великі мотошколи у яких великий мотопарк і досить багато інструкторів.

Зазвичай, коли ви шукаєте мотошколу, то вибираєте звичайно ж місце ближче, тому що їздити і витрачати додаткових кілька годин на те, щоб дістатися це напевно не найкраща ідея. Другий варіант – це вибирати якісь великі популярні мотошколи з великим мотопарком і власне якимось авторитетом і їздить на заняття до них. Навчати вас буде не мотошкола, а безпосередньо мотоінструктор. На якого інструктора потрапите, чи буде подобається вам його підхід чи ні, чи він компетентний в навчанні, від цього і залежить результат вашого навчання.

Ні таких людей на моїй пам’яті, які не навчилися їздити на мотоциклі, але є досить багато людей які їздять неправильно. В цьому і вся різниця. Звичайно, можна досить скрупульозно підходити до вибору мотошколи вивчаючи мотопарк, інструкторів, місце розташування, майданчики, досвід роботи, відгуки на Google картах і сайті, поради знайомих і так далі, а можна прийти і спробувати займатися в найближчій мотошколе. І той і інший варіант має місце на існування, і я його підтримую. Іноді вам досить прийти спробувати, і ви зрозумієте як мінімум цікаво вам, чи подобається вам, чи задоволені ви процесом навчання, чи відповідає мотоінструктор вашим очікуванням і вже після першого заняття зробити висновок.

Якісне навчання – це досить складна річ і велика робота інструктора, якому необхідно враховувати дуже багато моментів в учнях, щоб максимально безпечно правильно навчити людину їздити на мотоциклі. Досить часто зустрічалися ситуації, наприклад при навчанні дівчат, коли після п’ятого, шостого заняття учень здійснює елементарно помилку при зупинці і падає. До цього він якось інтуїтивно розумів, як це робити, але наразі не обговорено був інструктором і привів до падіння. Тому ще раз скажу дуже важливо завзятість і бажання інструктора саме навчити і відкласти в вашій пам’яті конкретні дії, алгоритми і навички що потрібно робити в тих чи інших ситуаціях. Якщо ви новачок напевно ви ніколи не зрозумієте правильно вас вчить чи ні, тому що можна так пояснити і так довести свою точку зору, що у вас не залишиться жодного сумніву про те, що саме те, що говорить інструктор і є істина.

Існують різні методи, програми, техніки керування мотоциклом, але в основному їх різниця зводиться до того, що ви пілот на треку, а не учасник дорожнього руху на дорогах загального користування. Допи набагато екстремальних. Безумовно в кожній мото школі повинна бути прописана програма навчання для прикладу при 10 денному курсі, ви повинні розуміти які цілі кожного уроку. Якщо такої програми немає, то ви або робите все на розсуд інструктора, або інструктор на ходу якось коригує і підлаштовує програму, можливо це не дуже добре. Це комерція, але ви як учень теж повинні собі віддавати звіт в який бік ви рухаєтеся, чому ви вчитеся, чому ви навчилися і які у вас подальші кроки в навчанні. Якщо з якої-небудь причини мотоінструктор здався некомпетентним, несфокусованого, неуважним, приділив вам недостатньо часу, варто задуматися над зміною інструктора.

Як краще організувати процес на практиці:

  1. А інструктор детально розповість про курси і відповість на ваші запитання.
  2. Задавайте якомога більше питань і відповідайте самі собі, що інструктор повністю задовольнив вас своєю відповіддю.

    Якщо ви захочете рухатися в сторону треку, будь ласка, це ваш вибір, але для початку вам потрібно вберегти себе на дорогах загального користування і навчитися правильно керувати мотоциклом.

    Ніколи не поспішайте з усім, що стосується мотоцикла. Не поспішайте збиратися, стартувати, викочувати з гаража, тому що увага розсіюється і шанс на помилку збільшується, відбуваються падіння на рівному місці. Так само ніколи не йдіть на невиправданий ризик, це стосується абсолютно всіх ситуацій, які можуть трапитися з вами на дорозі, особливо якщо ви свідомо піддаєте себе цим ризиком приймаючи, те чи інше рішення. Але про це вже на курсах мотошколи RIDE NOW.

Category